Początki
k***@gmail.com
2014-07-25 09:34:46 UTC
Jak zacząć ?

Witam. Wiem, że to pytanie padało pewnie milion razy w historii tego forum ale chodzi mi aktualną i konkretną poradę. Gdzie skierować swoje kroki jaki numer telefonu wykręcić aby nauczyć się latać?

Strona internetowa nic mi nie mówi o podejściu i zaangażowaniu instruktorów, o tym czy kursant nauczy się latać czy tylko płacić.
Nie zależy mi na zdobyciu papieru (to przy okazji) tylko na zdobyciu wiedzy i umiejętności aby samodzielnie bawić się w ten sport i nie skręcić karku.
Wiem że wybór szkoły i miejsca jest istotny.

Jestem z podkarpacia, mam dużo zapału i trochę wolnego urlopu na sierpień.
Plan jest taki:
Kurs 1 lub 1+2, jak lepiej jak mi poradzicie, a może Słowacja? Obojętne, byle skutecznie...
Potem własny sprzęt
Fajnie by było jak bym jeszcze w tym roku uzyskał pełną samodzielność..

Docelowo na pewno chciałbym latać również z napędem, mam już dość czekania na prognozę ;-)

Pozdrawia
windsurfer
k***@gmail.com